Wednesday, April 11, 2012

و اما بحث امروز ما در مورد کامنت های هست که این ملت شریف! در جاهای مختلف میزارن هست. این ملت غیور همیشه در صحنه ما متاسفانه هنوز آداب و فرهنگ کامنت گذاشتن رو رعایت نمی کنند و در بین کامنت های بعضا توهین آمیز و کاملا غیر مربوط
به موضوع باعث رنجش خاطر کسانی که داری فرهنگ و شعور بالایی هستن می شوند

 لذا خواهشمندم به نکات زیر دقت فرمایید : 

1. برادر من خواهر من انتقاد کردن با توهین و بی ادبی فرق میکنه (خدا شاهده).
2. برادر من خواهر من شما وقتی که کامنت میزاری باید در مورد اون مطلب باشه نه چیز دیگری.
3. برادر من خواهر من شما وقتی دارید کامنتی میزارید با نوع نگارش خود که همان لحظه از دهان خود بیرون می دهید دارید نوع رفتار و شخصیت خودتون رو به نمایش می زارید. لذا قبل از کامنت گذاشتن کمی به چیزی که میگید فکر کنید.
4. برادر من خواهر من لطفا ازتون درخواست دارم در ضمینه ای که هیچگونه تخصصو دانشی ندارید اظهار نظر نکنید. به والله که کسی به شما نمیگه شما نمی فهمید و هیچیحالایتون نیست. والا بخدا
5.  برادر من خواهر من برای اینکه خودتون رو خیلی بالا جلوه بدید توهین کردن و تهمت زدن راهش نیست . آبروی مردم که بازیچه دست شما ها که نیست که به سخره میگیرید و کلی ناسزا نثار آن بنده خدا میکنید .
6.برادر من خواهر من شما اگر جنبه مطلبی رو ندارید بی خود می کنید که میخونید و در موردش اظهار نظر میکنید. کسی شما رو مجبورتون نکرده خدا شاهده. 
7.برادر من خواهر من شما که انقدر رگ غیرتون میزنه بالا واسه اینکه یه دختر ایرانی حالا لخت شده چون مدل هست و هزار تا دری وری میگید !! حالا همین امثال شما که جا نماز آب میکشید واسه همه خود شما ها از همه بدترید . چرا اون موقع که دختر و زن مردم رو تو خیابان و جاهای دیگه مورد آزار قرار میدن اون موقع رگ غیرتون بالا نمی زنه هااااا . وقتی که سرمایه کشورمون رو به یغما میبرن چیزی نمیگید وقتی که به هیست و هویت ایرانی در همه جای دنیا توهین میکنن که خود امثال شما ها باعث و بانیش هستید رگ غیرتون بالا نمیزنه. 

مشکل ما ایرانی ها اینکه این همه ادای فرهنگ 2500 ساله میکنیم ولی در صورتی که الان جزو بی فرهنگ ترین ملت ها هستیم. وقتی در همین کامنت ها بیشترین بی ادبی ها به چشم میخوره و به راحتی به شخصیت افراد توهین میکنید اداعای فرهنگ 
غنی نکنید.

اینشالا که همه یه خورده فرهنگ درست حرف زدن یاد بگیرم (به امید پرورگار)
من قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم ولی خودتون کلاه خودتون رو قاضی کنید و
ببنید مشکل از کجا خرابه. مشکل جامعه ما از پایه ریشه خرابه.

من الله توفیق و برکاتو. اینشالا همه رستگار شویم.

No comments:

Post a Comment