Sunday, April 22, 2012

و بحث امروز ما در رابطه با مقوله انگشت و انگولک کردن میباشد.

به اسم خیارشور و پیاز

خوب عزیزان دل برادر من امروز روی صحبتم با برادران عزیز می باشد. در این 2 روزه اخیر ما شاهد یکی از روسوایی های که برادر حکیم جان در یکی ازاستخرهای برزیل انجام داده هستیم. (انده بی شرفیه خدایش)

در این رابطه باید چند نکته رو من یاد آور عزیزان بشم:

1. برادر من این فرهنگ شنیع انگشت کردن رو کی میخوای از سرت بندازی .خجالت نمیکشی تو آخه (بیب) من به تو مادر مرده چی بگم. خوبه یکی هم با خواهر مادر تو این کار انجام بده (بیب) . برو اب بکش.

2. برادر من شما با این کارت ثابت می کنی از حیوان کمتری. خدایش دیگه . حیوانات این کار زشت رو انجام نمیدن اونوقت تو که ادعای غیرت مردونگیت میشه با کمال پروی این کار رو انجام میدی. بنده خدا به جای اینکه با انگشت باسن مبارک ملت رو مورد تعرض قرار بدی برو دکتر بگو دکتر جان من مریضی اختلات جنسی دارم  به دادم برس. زن و بچه مردم گناه نکردن که گیر تو افتادن.

3. بردار من شما که جنبه استخر مختلط رفتن نداری چرا میری که اینجوری ابرو و حیثیت مملکت رو ببری(انده ضایعی خدایش). 

خوب برادران عزیز نکنید چرا با یک کار زشت که تو فرهنگ ما رواج پیدا کرده خودتان را مسخره خواص و عام می کنید. این کاری که شما می کنید دقیقا مصداق راه به سوی شیطان (لهنت خدا بر او باشد) هست. 

یکی از راه های رسیدن به خدا انداختن این عادت زشت از سر شما برادران مومن هست.

وسلام علیکم و برکااااااااااااااهوووووو.

No comments:

Post a Comment